Перемоги

Отримано 3 академічні довідки для студентів з Нігерії та Індії

24 серпня 2022 року адвокатом Дмитром Чугуєнком було отримано 2 академічні довідки в Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького для 2 студенток з Нігерії, а 31 серпня 2022 року адвокатом Іриною Ан було отримано академічну довідку в Полтавському державному медичному університеті для студентки з Індії. Довідки вже прямують до них через Польщу.

До адвокатського об’єднання «Дісп’ютс» звернулися два Клієнта щодо отримання академічних довідок в українських університетах. Тато двох дівчат-студенток з Нігерії звернувся за допомогою в отриманні академічних довідок у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького, а також тато студентки з Індії - для отримання академічної довідки в Полтавському державному медичному університеті.

Через збройну військову агресію з боку росії, дівчата були змушені покинути своє навчання та повернутись додому в Нігерію та Індію відповідно.

Навчання не завершене, а тому, для його продовження в іншому навчальному закладі потрібно подати академічну довідку, яка містить інформацію про успішність студента з пройдених навчальних дисциплін. Для початку цієї процедури були підготовлені та надіслані електронною поштою тексти довіреностей, які потім були легалізовані.

Однією з проблем, яка виникла під час підготовки документів, зокрема довіреностей для представлення студентів – неможливість відправки документів поштою як з Нігерії, так і з Індії до України. З початку війни відправки поштою за такими напрямками припинилися. Тому, єдиним варіантом була доставка через Польщу, а далі – локальною українською кур’єрською службою в Україну. Завдяки оперативності Клієнтів, документи були зібрані і відправлені до нас в найкоротші строки.

Після отримання документів, команда Дісп’ютс зв’язалась з університетами для подання документів та узгодження дат приїзду. Отримавши від них звістки, що можна приїхати, адвокати вирушили до Львова та Полтави.

Обидва університети зустріли представників, м’яко кажучи, не дуже «привітно». Співробітники деканатів не бажали допомагати вирішити це питання, проявили свою некомпетентність, бюрократичність, непривітність та неповагу у спілкуванні. Доводилось багато разів курсувати між університетом та бібліотеками, гуртожитками, центрами надання адміністративних послуг, паспортними сервісами, книжковими магазинами, банками, тощо.

Незважаючи на перелічені труднощі та провокації корупції, власними зусиллями  вдалось завершити цю бюрократичну процедуру та отримати заповітні документи.